Please do not step on the bunnies and mind the holes in the ground. Thank you!

söndag 16 september 2007

Bara några saker

Kolla här då! Det tog inte över en månad innan jag skrev ett nytt inlägg. Det ni!

Jag är lite trött och konstig idag. Kan delvis bero på att jag har vänt på dygnet den här veckan. Jag har varit hemma med en envis förkylning och gnällt och snorat. Kan också bero på att jag sträckläst diverse serier på nätet. Har faktiskt skaffat mig en ny favoritserie - Bunny - som är helt lysande! (Tack Cirkux!)

Den här är ju så braaa!



Och kolla här då, det är ju jag! (eh, sort of.)


Kolla in fler rosa kaniner här: http://www.frozenreality.co.uk/comic/bunny/index.php



Och appropå ingenting alls. Sådana här vill jag ha:



Tänk bara vad praktiskt! Om man hade ett gäng sådana där i handväskan när man gick ut så skulle man slippa köa till toaletten. Jag menar, det är ju alltid milslånga köer till damtoan medan herrtoan brukar vara praktiskt taget tom.



Dagens musik: The Cult.


Japp, så är det.

1 kommentar:

Cirkux sa...

De nada vännen, se nu till att sprida bunnyevangeliet så mkt du kan :)