Please do not step on the bunnies and mind the holes in the ground. Thank you!

torsdag 28 februari 2008

Hur blir jag av med kaninen?

Ni som är uppmärksamma och har tittat in här förut har kanske lagt märke till en liten förändring. Just det, någon skuttar runt i min rubrik. Saken är den att jag skulle testa hur det såg ut med en bild i rubriken. Provade några olika bilder jag har på lager men ingen passade särskillt bra där. Hittade den skuttande kaninen när jag googlade på kaninbilder och tänkte "den kanske man ska testa". Det var ingen bra idé. Nu får jag inte bort fanskapet (ursäkta) igen. Jodå, den är ganska söt och så, men jag vill inte ha den i min rubrik! Hur får jag bort den?! Jag tar tacksamt emot tips och idéer.

Puss och godnatt!

1 kommentar:

Räven sa...

hej hej
angående din lilla c'thulhu så tänkte jag att när jag har gjort alla till gothcon så kunde du få välja en av dom istället... dom har lite olika toner av grönt och lite olika kroppsbyggnader XD annars tar jag med mig en helt random till dig. :o