Please do not step on the bunnies and mind the holes in the ground. Thank you!

fredag 1 juni 2007

Händer det nåt då?

Nja, inte precis..

Det mest spännande hittills var väl när Liv var på BVC och tog en spruta i tisdags. Det var mycket gnäll och gny - innan - , sedan märkte hon knappt när hon fick den. Idag ska hon till tandläkaren och har gnällt en del över det också, men det går nog bra.

Själv var jag inne på akutbesök på reumatologen i tisdags. Har fått något knepigt yrselsymptom som ingen verkar begripa sig på (som vanligt alltså). Igår blev jag inkallad dit igen för att ta akutprover eftersom de jag tog i tisdags inte var bra. Men, ingen fara på taket, det var bättre igår igen.

Nästa vecka ska jag ut på praktik igen. Den här gången är det på Näckrosens bokhandel. Det känns bra. Fast det var ganska omständigt innan det blev något vettigt bestämt. Jag var på besök hos dem för ca 1 ½ månad sedan och då verkade det väldigt positivt på alla sätt, men sedan hörde de aldrig av sig som de lovat och jag fick jaga dem och krångla. Men nu ska jag som sagt dit. Börjar på måndag och ska vara där i två veckor, sedan får vi se vad som händer. Eventuellt blir det förlängning av praktiken, och med en hel busslast med tur blir det kanske något mer efter det. Vi får se, vi får se...

Inga kommentarer: