Please do not step on the bunnies and mind the holes in the ground. Thank you!

fredag 11 maj 2007

Tjoho!

Hej alla glada! Jag har mestadels jobbat på att vara sjuk nyligen. Jag har varit mer eller mindre kass i en vecka nu *suck!*. Fast förra helgen släpade vi oss iväg till Slottskogen en sväng, jag, min dotter och en kompis med dotter.



Barnen gungar.



Påfågel på promenad.



Grönbete i solen.



Bäää!



Glada barn!



Älg-mys.



Trädklättrar-barn.



Tittut!



Barnen åker rutshkana.



"Ska du eller jag styra?"



Brum, brum!

En annan sak som jag faktiskt har gjort i veckan är att jag har skaffat mig en liten egen vrå på DeviantART. Så nu har jag börjat lägga upp lite bilder där och så. Titta gärna in om ni vill: http://kittinthekillerbunny.deviantart.com/

Och om ni inte har något vettigt för er kan ni ju alltid prova det här spelet (som verkligen inte är det minsta vettigt alls!): http://www.albinoblacksheep.com/flash/uninvited.php

Puss och kram på er!

Inga kommentarer: